Subject: FW: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides
From: "Gerli Liivet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Juhatus" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 10:11:11 +0200

Tere,

Eesti Õdede Liit kooskõlastab eelnõu, täiendamise ettepanekuid meil ei
ole. Tegemist on olulise ja vajaliku määrusega.

Gerli Liivet

Eesti Õdede Liit

Asepresident

From: Info <[email-masked]>
Date: Thursday, 24. October 2024 at 11:21
To: Juhatus <[email-masked]>
Subject: Fw: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine
praktikabaasides

Sent from Outlook for iOS <https://aka.ms/o0ukef>

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, October 24, 2024 11:04:36 AM
To: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Info <[email-masked]>; Eesti
Perearstide Selts <[email-masked]>; Tallinna Tervishoiu Kõrgkool
<[email-masked]>; Tartu Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked]>
Subject: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastuseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 7. novembriks

Link EISi
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2c060b0a-b742-48ad-a259-c4e
16bcf0dfc

Pealkiri: Õdede põhiõppe praktika juhendamise tasustamine praktikabaasides

Registreerimise kuupäev: 21.10.2024

Registreerimise number: 1.2-2/101-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee